Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, September 30, 2016

Syukur Dah Cashout..Akaun Nuffnang Tak Boleh Buka Dari Semalam

♥ Assalamualaikum ♥

Syukur Dah Cashout..Akaun Nuffnang Tak Boleh Buka Dari Semalam

Nuffnang ni bukan boleh percaya pun...pernah sekali earning cik akak berpuluh ringgit dia telan hidup-hidup...Penat je kita kumpul tabungan..senang-senang je nak ambik...



Semalam lain pula ceritanya..tertiba je akaun tak boleh buka...kenapa eh...kenapa...cik akak malas nak bising sangat...ingatkan akaun cik akak je yg tak boleh buka...rupanya ada blogger lain juga..

Kenapa eh...seram sejuk dibuat..haha..syukur cik akak dah cashout hari selasa. 

Mula hari tu ingat nak saving je dalam akaun tu..tapi bila tengok cpuv sembab....earning pun tak masuk..cik akak laju je tekan butang cashout..hahaha..insyaAllah kalau rezeki cik akak...

2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN