loading...

♥ Assalamualaikum ♥

Berazam Menabung RM1 Sehari  Pada Tahun 2017

Gigih juga nak upkan salah satu azam baru cik akak nie. Dah lama.berhajat tapi tu lah. Setiap tahun asyik kandas je hajat nak menabung. Tiap bulan simpan. Lepas tu mesti ambil balik. Hihi..kata menabung tapi tak ada hasilnya. Biasalah kalau dah tabungan tu boleh korek. Memang gigih lah nak korek.

Imej google

Tahun 2017 ni cik akak berazam simpan duit RM1 satu hari...kiranya sebulan ada 30 hari. Maka cik akak boleh simpan RM30. Ni simpan tak boleh korek. Kalau setahun simpan. Anggaran kasar boleh dapat RM30x12 =RM360. 

Dah kira banyak kan. Kalau simpan RM100 sebulan duit gaji. Cik akak boleh dapat RM1200. Tu masih perancangan je. InsyaAllah ada rezeki memang nak buat saving banyak2. Boleh tampung hidup bujang macam cik akak ni. 

Tabung seringgit satu hari ini,korang boleh buat untuk anak2 korang. 

Post a Comment

  1. Teringin juga nak buat tapi cam cik akak gtau tu la..mesti ambil guna hehe

    ReplyDelete
  2. Goodluck ! Yes, kuatkan hati, menabung dmeia amsa depan !

    ReplyDelete
  3. Selamat menabung cik akak..
    Sha memang fail bab-bab menabung nie so Sha joint kutu.. amik angka giliran ujung.. hehehe.. ujung tahun dapat duit..

    ReplyDelete
  4. Semoga berhasil ye cik akak...jgn lupa belanja ktak orang hehe

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top