loading...

♥ Assalamualaikum ♥

Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah Atasi Masalah Kembung Perut

Kali pertama dengar nama produk ni, memang agak teruja juga ingin mencuba. Tapi mana nak dapat. Tu persoalan pertama kan. Tapi sebelum tu korang wajib tahu keistimewaan "Minyak Tenang Anakanda Ning Salmah". Minyak warisan 5 generasi ini dapat mengatasi dan melegakan masalah kembung perut dan bayi meragam sepanjang malam. Hanya berapa titik mampu membuatkan bayi anda kembali tenang dan ceria. Bukan hanya bayi, malah semua peringkat umur pun boleh menggunakannya. 

whatsapp-image-2016-11-23-at-12-58-47-am

Tengok betapa hebatnya penangan setiap titisan Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah. Pengguna tak payah ragu dengan keberkesanan produk bumiputera ini. Menurut testimonial dan pengalaman pengguna, keberkesanan memang terjamin berkesan 100 %. Rugi tak mencuba untuk bayi anda. Sambil tu boleh juga korang guna pakaikan untuk diri-sendiri. Sebab Minyak Tenang Anakanda ini sesuai untuk semua peringkat umur. 

Testimoni pengguna untuk rujukan anda :-

Image may contain: phone

Image may contain: 2 people, phone

Image may contain: one or more people and phone

Cara penggunaan untuk kembung perut.
  • Titiskan minyak dan gunakan ibu jari untuk urut bahagian pusat bayi dalam bentuk bulatan.
  • Urut bahagian ari-ari dengan lembut dengan menolak dari atas ke bawah.
  • Urut dengan lembut bahagian ulu hati bayi.
  • Akhir sekali, letakkan minyak dan urut lembut pada bahagian betis dan tapak kaki bayi.
  • Boleh diamalkan selepas mandi dan sebelum tidur.
  • Gunakan dalam kuantiti yg sedikit dahulu untuk membiasakan kulit bayi dengan amalam minyak herba.
Cara penggunaan untuk batuk dan kahak
  • Sapukan minyak pada bahagian dada dalam bentuk bulatan.
  • Gunakan beberapa titis untuk diletakkan pada bahagian tengkuk bayi.
  • Akhir sekali, urut bahagian belakang bayi dan sapukan minyak dengan serata.
Cara penggunaan untuk selsema
  1. Titiskan minyak di telapak tangan dan dekatkan ke hidung bayi untuk dibau.
  2. Ulang beberapa kali untuk menyenangkan pernafasan dan melegakan hidung tersumbat.
Ramuan Tradisi "Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah"

Minyak Kayu Putih – Eucalyptus Oil
Membantu dengan kahak dan selsema dan mempunyai ciri-ciri antiseptik

Minyak Buah Pala – Nutmeg Oil
Melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin/kembung

Minyak Cengkih – Clove Oil
Membantu sirkulasi darah dan masalah kulit

Peppermint Oil – Minyak Daun Pudina
Mempunyai bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibakterial. Juga bagus untuk angin dan kembung.

Foto Ning Salmah.

Selain "mengatasi dan melegakan masalah kembung perut dan bayi meragam sepanjang malam", ia juga boleh dijadikan perisai untuk kulit bayi anda. Penggunaan Minyak Tenang Anakanda ini mampu menghalang angin dari masuk dan mengekalkan suhu badan bayi anda. Menarik kan. Tak rugi anda mencuba. Harga pun mampu milik. Hanya RM53.00 untuk satu botol.  
.
Lain-lain kelebihan untuk rujukan pengguna :-

Mampu mengelakkan bayi dari mengalami:
.
KEMBUNG PERUT
SELSEMA
BATUK BERKAHAK
SEMBELIT
.
Kenapa Minyak Tenang Anakanda Ning Salmah jadi pilihan ibu bapa?

  • 100 % herba semulajadi
  • Lulus KKM (NOT no: 160901188K)
  • Tiada Alkohol
  • Minyak tidak panas sesuai untuk "newborn"
  • Harga mampu milik RM53 untuk 100 ml
  • Tahan untuk 2 atau 3 bulan
  • Testimoni pengguna yang positif.
.
Cara untuk dapatkan Minyak Tenang Anakanda:

.

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top